,, Fotografować to znaczy wstrzymać oddech, uruchamiając wszystkie nasze zdolności w obliczu ulotnej rzeczywistości"Henri Cartier- Bresson

czwartek, 31 grudnia 2015

2015

Hej! (:
Rok 2015 podsumujmy po prostu zdjęciami!






DZIĘKUJĘ KAŻDEMU kto się tutaj znalazł! Za poświęcony czas, chęci - to Wy tworzycie te zdjęcia <3
Rok tak szybko zleciał, a ja z bólem przyznaje, że za mało go wykorzystałam.
Miałam sporo pomysłów, ale w praktyce trochę inaczej się to potoczyło.
W kolejnym roku chciałabym bardziej przyłożyć się do sesji, zrealizować to, co już dawno powinno być zrobione. W 2016 stawiam na jakość, nie ilość. Chcę zrobić kilka, ale dobrych sesji, z których będę w 100% zadowolona.

Dlatego też zapraszam osoby, które mają pomysł na siebie, tańczą, grają na instrumentach, chcą stworzyć coś fajnego, nietypowego do współpracy w 2016! :)

+
Szczególnie poszukuję zarówno dziewczyn i chłopców do sesji w klimatach skate ( rolki/deskorolka itp.). Jeśli ktoś ogarnia te klimaty to śmiało piszcie! ;)


Mam nadzieję, że czas pozwoli mi być bardziej systematyczną blogerką i ten blog wreszcie ruszy z miejsca :D
To tyle, bo podsumowań to ja pisać nie umiem :D
Po prostu dziękuję! :*
Widzimy się w 2016!










1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń